Saturday, January 12, 2013

Jodoh Rahsia Allah

              Sudah masuk taun 2013....dah 12 ari baru aku nak update blog..sebelum ney de je citer yang da latest tapi disebabkan keletihan dan kemalasan aku so blog ney memang tak terusik sejak dari penghujung 2012 huhuhu..

            Malam ney juz nak share pasal isu " JODOH " ... tetibe je malam2 camni aku nak citer pasal ney kan sedangkan mata dah nantok kowt..hakikatnyer ketakutan mula melanda. Banyak isu berbangkit bile ditebak hal jodoh2 ney.

           Straight to the point, persoalan yang kadang kala berlegar-legar di dalam kepala otak aku bile kita berkasih ur berkapel terlalu lama tak semestinya orang itu jodoh kite kan..kan..Walaupon isu ini bukan dalam  kawalan aku tapi tersangat la takut bila orang yang kite berkawan lama sebenarnya bukan jodoh kita dan jodoh kita akan datang dari orang yang tidak disangka-sangka..

         

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...