Wednesday, March 23, 2011

CONVOCATION OF POLITEKNIK SEBERANG PERAI

            Assalammualaikum smue..hurm..chat x..aku lak dalam berapa ari nie asyik senyum jer..mayb bile korang bace entry aku nie sure korang dah leh teka kan hik3..well..mula2 mase nak konvo memang aku happy giler tapi bile ramai budak clazz aku tak nak attend aku start hilang mood..nak g konvo rase cam tak de semangat jer..yela kan..7 orang jer kot yang attend pon include me..tapi bila dah mula rehearsal, memang aku proud habis laa..sumpah memang happy giler..rase berbaloi dengan pe yang aku dah bersusah payah sebelum nie..

           Hari rehearsal for konvo aku start 19/3/2011 n my big..big day start 21/3/11..seyesly dari malam sebelum konvo memang aku dah cuak giler dowh..nak tido pon tak leh..aku pon tak tau la nape sampe jadi camtu ha3..mayb 1st time kot kalah orang nak kawen punye nervous ha3..kebetulan 22/3/11 hari tur de kenduri rumah cousin aku so dah sehari semalam aku dok tolong kat sana bile balik memang letih giler tapi still jugak nak on my fb ha3..target nak on kejap jer last2 sampe kul 2 pagi..time tu gak la My Incik Razif a.k.a MIR sms..adeh..bile taun aku nak tido nie..dah la pepagi buta haku kena g poly dah..last2 kul 3 pagi gak baru haku tido..cian kt MIR  sebab aku suh dier jangan sms haku dah n suh tido ha3..

          Bile time ary konvo..adeh la..nak gelak pon ada..perangai dak2 clazz haku still cam dulu gak ha3..bukan takat dieorang jer..same jela ngan dak2 laen..smue musti de yang tak dengar cakap ha3..aku antara yang sampe awal kot..dah cakap kul 7 a.m graduan kena ada so aku sampe tepat2 la time tur ha3..tengok2 still tak ramai lagi..sempat jugak kowt aku posing pepagi buta tur ha3..bila lagi kan..kang kalo dah mula ramai malu dowh..



wif my dad AHMAD SHUKRI..
wif my mom ROSNI
            Lame gak r aku menuggu tapi sorang dak clazz aku pon tak de..padahal semua dah diarahkan beratur..gelabah bewak aku..tak kan la aku nak beratur sowang2..tengok dak clazz laen dah siap posing2 lagi kat tangga DEWAN SERI MUTIARA iaitu tempat berlangsungnyer majlis konvokesyen aku nie hu3..tapi last2 dieorang sampe gak even memang time tur dah lambat giler ha3..

wif kak.fatmi&ain zaki sblm msuk dewan
wif faizal
faizal n wari
              Kiteorang sempat lagi posing2 kat dalam DSM..yela kan..dulu kalo de event pe2 tempat tula kiteorang akan berkumpul since dari sem.1 g..banyak kenangan kowt hu3..pe pon kali nie memang batoi2 rase happy n diraikan sebab de mak ayah sekali yang datang tengok kiteorang weeee....^_*

thanx for ira sbb dpt snap pic exclusive nie hee~
           
nie jela wakil SPP'Jan 09
happy ble tgk pic nie..
sweet moment
sempat posing lagi
wif kak.fatmi,ain sakinah n ain zaki

saat paling bahgia
      AkUnAkCaKaPjUgAk : sepanjang 2 tahun aku di PSP memang banyak kenangan yang de..macam2 aku belajar kat sana..thanx to my mom n dad..also to all my lecturer yang mana aku tak sempat jumpa time konvo(sedih giler ase tak de pic ngan dieorang sebab tanpa dieorang aku tak kan dapat kejayaan cam sekarang) n also to my beloved frenz halimatun saadiah yang banyak bagi dorongan tuk aku study..n member2 clazz aku..banyak kenangan kita semua masa bersama..kak da sayang korang semua..(wat aku touching jer hu3)



                      

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...