Monday, January 3, 2011

MY INCIK RAZIFF a.k.a MIR ^_^


                 HAPPY BIRTHDAY TO YOU

           Arini genap 4 ary dalam tahun 2011..n also my sum1 special day 4/1/87..sedar tak sedar dah 2x aku wish besday dier..sedar tak sedar gak dah nak masuk 2 tahun aku kenal dier..dat My Incik Raziff a.k.a MIR.

         Maka t'sebut la al-kisah pada zaman dinosour kami b'kenalan hee~..tak la seindah cam dalam citer fairy tale..huhu..aku kenal MIR nie dalam tagged je pon..tak romantik langsung huh..aku tak engat sape add sape tapi aku ase aku yang add dulu kot sebab tengok muka cute jer ha3..tak sangka die sms kat inbox aku..tapi aku nie bukan layan sangat pon ceycey ko shu.. ha3..yela kan..ramai sangat yang inbox aku ntah pe2..malas je aku nak melayan..tapi sebab die panggil aku kak hada..ala2 cmni "hai kak hada......(cuba wat suara cam kanak2 ribena hee)..maka,bermula la sesi perkenalan between us..urm.not bad..budak UM upenyer..tersentap aku..aku nie bukan leh kenal dengan student pandai sangat ha3..ase malu je buwekkkk..humble semacam la konon..tapi dier ramah..so aku pon wat2 la ramah ha3..(bijak2 ko shu *wink*wink* ..^___^)

    Dalam brape hari jugak la kteorg merajinkan diri bersms di inbox..tapi aku tak la rase nak lebih2 pon..juz layan cam adik2..then start la b'ym....ym punya ym..last2 die tinggalkan no phone kat aku..aik...??? pe motif dier..aku tak mintak pon hu3..aku rase cam perangkap jer..kalo aku balas mesti die leh tau no aku..pandai gak ek die perangkap aku (aku rase2 jela ho3..pandai je ko bajet 'hot' shu..buweekkk).knon2 cakap 'if nk ym sms die kasi tau jer..tapi kalo aku sms sure2 no aku lekat kat hp die ha3..(aku lagi pandai pk kih3..)..aku tak sms pon..tapi keesokan tur ase tim maghrib..bru aku sms..sebab tengok die tak on9..mayb bz kot..maklum la kot2 bz ngan clazz..aku tim tur ngah cutt sem..kire baru abes sem 1 n die dah last sem di UM..ayat die yang 1st sekali mase aku sms bunyik cmni "dah nak dekat maghrib baru nak roger "..hampeh toi..aku lak yang terkena hu3..last2 bile dah mula sms..kteorg langsung tak ym..hampeh toi..aku dah agak dah..mesti auta je tu hu3..saje je die bagi no last2 tak ym..dalam semiggu tur memang aku dah mula rapat ngan MIR nie..die pon nak kua cket2 g tau aku..col lagi..wahh..voice die cute..cair aku dengar beb ha3..

     Last2 aku yang tersangkut..hampehnyer budak..tak pasal2 wat aku fall in luv ha3..tapi seyes..memang aku sayang giler kat dier..tapi die dah tak macam dulu..makin lame makin bz ngan study..so,aku nie mula la nak touching..tapi aku memang pelik ngan mamat sekor nie..kekadang nampak cam nak memain ngan aku..kekadang cm ok jer..padahal aku nie dah tangkap cintan ngan dier..n die la da first man dat's i col as a 'b' (hubby)..ha3..kan tim sekarang orang fames panggil camtu..die muda aku 2 tahun so tak kan la aku nak panggil die abg kot..choi2..malu aku ha3..cuma tur la..berkawan ngan budak pelik wat aku pon jadi pelik..dalam diam tak diam upenyer die dah banyak ajar aku camne nak jadi cool, sabar n relax even aku nie bukan jenis relax sangat hu3..6 bulan pertama kenal memang aku kerap touching..yela..kejap2 layan aku baek kejap2 die rase cam tak sesuai..n aku rase die nie memang kurang confident laa dengan diri sendiri (berani ko kutuk dier shu hu3) ..camtu la kisah aku ngan die sampe la sekarang..dalam tak confident last2 nak masuk 2 tahun gak kiteorang kenal huh..tapi tula..tak de rezeki lagi nak jumpe..MIR orang johor..n now working as a geologist..mayb sebab bidang die wat aku kurang senang..yela..cam tak de life jerk..tapi aku suka attitude MIR nie..muda dari aku but mature..yang penting pandai carik wit hee~(penting kowt sebab zaman sekarang zaman smue pakai wit lorl..) n de future planning sal life dier n myb aku hee~..dah 2x besday dier..tapi kteorg tak pernah celebrate skali..juz leh wish smoga die dapat pe yang die mahu (apsal cm x menarik je cter aku nie hee~) pe pon yang aku tau..die pon syg kan aku hee~ayat yang wat aku touching bila die cakap "i pilih u sebab i tengok u leh jadi ibu yang baek tuk anak2 i nanti"..waaahhhh..tak de lagi lelaki yang berani cakap camtu kat aku..dalam aty nak je cakap yes..yes.. i accept propose u tur ha3..



Dis song i dedicate special for MIR :
http://www.youtube.com/watch?v=fzkJUfQP548&feature=related

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...