Friday, December 31, 2010

2010....

      Dah ary last rupenyer arini..kebetulan jatuh pada ary jumaat..aku pon x sure nak tulis pe sebenarnyer tapi saje jela aku gatal tangan menulis gak..konon2 nak de last coretan la 4 dis year huahua..hurmm...malas nak tulis panjang..so aku rase cam nak list jer pe yang aku dah wat untuk tahun nie hee ~ r u ready kidss yyyeeeeaaahhhhaaaa....

 Berita gumbira ku pada 2010 :

 1) Sepanjng tahun nie..aku rase aku dah study dalam tahap yang terbaek..memang x target pe2 tapi syukur alhamdulillah..result practical aku cemerlang n last sem aku dapat akj (anugerah ketua jabatan)..puas hati sangat dengan pe yang aku b'susah payah selame nie..

 2) Dalam 2 tahun nie,aku happy sbb dapat member2 yang best2 kat poly yang mane sebahagian besarnyer aku dah anggap cam adik2 aku gak..aku syg sangat ngan dieorg n my clazz SPP..


  3) Tempat yang aku dah holiday tahun nie..hurm..kat ne ek hee~..ase x g jalan mane sangt kwot..aku juz g holiday kat Lumut..tur pon sehari b4 aku masuk poly..go wif my bestfrenz halimatun n fitri...

 4) My bestfrenz wedding...waahhh ha3..lastly member baek ku puan halimatun saadiah kawen gak ngan faiz..lame dah dieorg b'cinta..aku nie naek sebak lak mase die sah jadi wife org..kiteorang kawan pon dah 13 tahun so bile dah berubah ke dunia laen ase sedih la plak kih3..pe pon semoga die bahgia ke akhir hayat..luv u acu muuuaahhh..

 5) Even pe pon yang dha t'jadi 4 dis year..aku still happy sebab aku still de family,kawan2 yang baek n sentiase bagi aku sokongan ble aku ngah 'down' hee~..

 6) Lupa lak aku nak mention 1 news nie ha3..hurm..penghujung tarikh nie gak la genap 1 thn 6 bulan aku kenal MIR..x berani nak komen lebih2 between aku ngan dier..so aku serah kan pada jodoh n takdir..

 7) Tahun nie gak..last umo aku 25 hik3..sedih lak nak tinggal umo nie..bukan ape..kalo dah lebih dari 25..nampak sangat cam dah tua ha3..n pada umo nie gak la macam2 kisah yang de..hope tahun depan (yang aku rase cam jauh lagi padahal sok jer kih3)..akn sentiase m'beri sinar baru yang m'yilau lam life aku umpama set gigi yang putih b'sinar cam lam iklan ubat gigi colgate ha3..

 Brita sad aku pd 2010 :

 De ker hik3..ntah..aku pon dah lupe..malas nak hengat2..biar jela..pe yang jadi sure de hikmahnyer..org cakap sebelum kite d'anugerahkan sesuatu mesti kte akan d'uji..aku pon x tau la nak dapat pe..tapi hope sangat aku dapat sambung study aku secepat yang mungkin 4 the next year..memang target aku nak tukar course..hope sangat dapat kat poly shah alam coz aku nak course international business aminnnn...


'SPP GURLZ IN MEMORY'
                                                   
'SMKGP IN DA GENG'




'MY BESTFRENZ WEDDING'
                                                                      

'GENG2 AWEKS PENANG'

                                                            
'MIR'  ^_^
                                                         

                                                                

AkUnAkCaKaPjUgA: Like usually..aku memang suka taruh link2 lagu ha3..nie ceter he's beautiful..antara ceter korea yang aku minat gler skrg hee~ http://www.youtube.com/watch?v=HoYL0q2WXkY
        http://www.youtube.com/watch?v=sdxsr5AcZ3k&feature=related 
                                                     

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...