Monday, December 13, 2010

CECTER (^_^)

     Salam perkenalan smue..hmm..x sgke..lastly aku pon wat blog sndrik..slame nie aku pon pelik..npe la rmai org de blog..best sgt ke kalo de blog nie..tp skrg bru aku paham..ble de blog..kta bebas tuk menulis dan meluahkan pe jua perasaan yg kita rse..kire cm diary 0n9 la gak kan hik3..kurang2 kt blog kte bebas wat pendapat sdri n x la risau sgt dgn org sekeliling yg akn bce blog kte..kalo fb mst nk tulis ur wat pe2 luahan pon kne pk 10..ne tau..kata2 kte leh wat org laen trase..tp kt cni aku dpt ilham tuk gnakan blog nie sbg medium perantaraan aku bg meluahkan perasaan,cetusan pendapat ur sum information yg leh kte kongsi..

      Terlebih mukadimah lak aku nie ha3..lpe motif nk kenal kan dri jer kih3..nama diberi Siti Nurshuhada binti Ahmad Shukri..aku asal org penang n stay pon kt penang le jugak hik3...tp dr kecik aku d'besarkan d Lumut,Perak n Wilayah Persekutuan Labuan (mak aii..pnjgnyer nme hee~)..then mse umo 10 thn bru aku dtg penang..ayah aku tim tur NAVY so merantau la kjenyer smpe aku pon tukar skull b'sepah2 hu3..now umo aku pon dh 25..tp bwu je abis stdy kt poly..nk wat cmne..lambat msuk blaja ha3..tp x pe..aku redha ngan smue perjalanan kehidupan ku..dlu aku ase cm x fair la jugak..tgk member2 aku rmai yg berjaya..aku nie kje pon besa2 jer..stdy pon x ckup tinggi sgt..tp ble aku msuk stdy blik..aku ase happy...at least aku pon still mencapai sedikit kemajuan dlm life aku..n alhamdulilah..cahaya tur aku dh mle nmpak ckit2 n aku bersyukur kpd Nya..sesungguhnye ble kte bersabar dan sentiasa berdoa Dia mendengar dan akn memakbulkannya..cme antra cepat ur lambat jer..(aiseh..cm pencaramah motivasi lak aku nie ha3..)..aku nie jnis simple..mahukan life yg sempurna..dan x terlalu mementingkan kemewahan serta kebendaan..aku nk mencari pasangan yg btoi2 leh setia ngan aku..tp stakat nie, nasib x sntiase menyebelahi aku..terdetik sejenak dlm aty 'myb x smpe lg kot mr.perfect aku ha3..'(perghh...ko kalo wat ayat shu..cm penulis lirik..ha3..ehh...clap lak..cm penulis novel kih3..)

       Lupe aku nk ckp..slalu member2 lme aku pggil aku dgn pggilan 'SHU' jer..nme punye pnjng last2 tggai 3 huruf jer ish3..dak2 poly lak pggil aku KAK HADA..(sbb aku yg paling 'muda' katakan ha3..) nme hada tur asal dr fmly jer..last2 x tau la npe leh sgkut smpe kt poly ha3..kire nme glam aku SHU@HADA..so korang kenali jela aku ngan nme tur k. Aku ase stakat nie jela coretan perihal aku..sbb aku nk tulis bnde lean lak ha3..pe pon org ckp..aku tetap happy jadi diri sendrik hik3..n de aku kesah hu3..(nie jela kan ayat yg fames skrg..)
                                                                
MISS SHU
PRACTICAL TIME


PENANG TIME

MSE KT POLY

MISS HADA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...