Thursday, March 24, 2011

Hadiah Konvo Haku

            Nie lanjutan citer konvo aku..even aku tak de nak letak part2 cam citer orang laen tapi kire korang paham2 jela kan bile tengok entry aku 3x berturut2 citer sal konvo ha3..nampak sangat x de storey morey kan...n before dis tak penah lak aku wat citer yang same jer..mayb cter konvo nie panjang sangat kot ha3..(ala shu ngaku jela ko tur excited tak abes lagi ha3) iye..iye..saye ngaku memang saye lam mood happy lagi tapi lam 10% jela kowt hee~

        Aku juz nak tunjuk barang yang aku dapat jer mase konvo..actually x expect nak dapat pe sangat pon..juz mak ayah aku datang pon dah cukup..(betoi ke niat ko tur shu ha3..cam tak batoi jer hu3)...nak tengok x hadiah haku hu3..come..come..

nie 1st bear yg haku dpt dr my sis aini&farah

dis bear from my mom
dis roses from my dad
sweet tak hee~
kantoi..nie la meja lam bilik haku hee~
kat jabatan elektrik
   AkUnAkCaKaPjUgAk : Thanx sesangat kepada member2 lame a.k.a adik2 aku mase sem.1 yang datang jmpe..terharu giler..siap bagi bear g hu3..n to my mom n dad hee~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...