Thursday, March 31, 2011

My First Date Wif MIR

            Aii semua..dah lama ase aku tak update blog nie~(eleh..bukan ko baru tulis ke shu opssss...yeke ha3)..aku dah semakin pelupa ase..tapi aku ase lame gak r tak update sebab dalam berape hari nie life aku kaco bilau cikit huahuahua..planning semua hancusss...tapi selamat semuanya selesai jugak..

         Oke2..berbalik kepada entry aku...korang engat kan lagi aku penah ceciter sal MIR a.k.a My Incik Razif (eceycey..cam selebriti lak ko shu...melebih2 lak cam Elia ha3..bajet blog ko fames sangat ker hik3.. ) hampir 1 tahun 10 bulan kiteorang kenal juz via from email,sms,col n ym..last2 de gak rezeki nak jumpa..aku engatkan tunggu tua je baru nak jumpa..selamat la jumpa di kala usia masih muda wakakaka..juz planning nak jumpa lam masa seminggu sebab kalo awal2 aku takut x jadi plak..sebab MIR nie keja tak sure cuti bila..so last2 minute baru die berani confirm ngan aku..maka aku pon melakukan segala modus operandi tuk perjumpaan kami berdua ha3..lupe plak aku nak cakap..tarikh keramat 28/03/11-29/03/11 adalah tarikh date pertama kiteorang hee..

         Asal2 memang excited sebab dah lama kan aku tunggu pak cik tur nk jumpa..tapi lame2 aku mula ilang mood..cian wehh kat aku hu3..mana taknyer..3 tempat plan nak jumpa last2 tempat-3 baru menjadi..asal2 plan nak jumpa kat langkawi jer..tapi memandangkan keadaan cuaca kat area utara nie ujan memanjang plus aku takut kang naek feri tak pasal2 tanggelam free kih3 so aku dengan bangga + rela hati membatalkan percutian kiteorang ke sana ha3..then aku decide nak g perlis je sebab aku nak tempat yang tenang + damai + tak ramai orang n kebetulan member baek aku ada di sana.aku engat leh la pegi melawat dia tapi last2 aku sendiri mencancelkan tuk pergi ke sana atas sebab terlalu jauh sangat tuk MIR berulang dari Raub..cian plak kang kat dia datang jejauh sangat n aku pon tak nak la waste time atas jalan jer hu3..so lastly penang gak aku pilih sebab cuaca tak menentu so aku malas nak jenjalan jauh...n nak jadi cite,kebetulan aku dapat panggilan temuduga dari SPA n macam nak menjerit je aku sebab date interview tur jatuh ari yang sama jer ngan date aku ngan MIR...frust giler ase..rosak program..

             Orang laen seronok dapat interview tapi aku nie kusut pk macam2..mane nak pk nak jumpa MIR laa..nak prepare tuk interview g..paling sedih..pertemuan kiteorang terbatas..dah la dia datang dari jauh..abes masa nak datang 1 hal,then ari tuk kiteorang spend time sekali aku kena interview plak..sedih siot tapi aku redha jela..3 ary tur aku dah macam orang gila wat keje..col orang sana sini..piki pe nak kena baca..stress nak mampos..tapi shukur laa..even macam2 prob datang..aku biarkan prob tur berlalu dangan tenang ha3..

           Sepanjang kiteorang kua..x dela kemana sangat sebab abes jer interview aku tengok2 ujan..giler lebat.cian kat MIR..tertido die lam kete semata2 tunggu aku ha3..3 jam gak r die tunggu..dah la kena bangun pagi2 buta semata2 nak teman aku hik3..cian2..1st date dah terpaksa b'korban masa + tenaga tuk aku hee~luv u b..appreciate sangat kat dier hu3..(ala bile lagi kan aku nak uji sayang dier kat aku kih3..) then ngan tak de hala tuju..kiteorang juz lepak kat QueenBay jer sebab aku dah lapo giler time tur..(opsss..baru haku teringat..tak de pic pon mase kiteorang makan n date d situ huahuahua...) mayb aku lebih banyak menyoal dier time tur sampe lupa yang aku nie kaki posing kalo kua2 cmtu ha3.. 


wif MIR yang x nsem sgt compare ngan aku yg lagi cute ha3..
mase nk take pic nie aku d'suruh wat gaya selamba oleh MIR..siot toi..cam la aku over sgt hu3..
           
MIR x suka aku smile cmni hu3..T____T

MIR suka aku senyum poyo cmni jer huh..hudus btoi weekkk..
pic dier lg hudus..cm nasyid jer ha3..

mkn float lgsg x bg kt aku hu3..
Nie nme dier TEDDY..MIR yg beli tuk haku n nmekan dier TEDDY hee~

           Aku jumpa MIR kejap je..sehari semalam..memang tak puas aty r..tapi nak wat cmne..dah MIR  bajet nak balik Alor Setar n Johor lagi..aku trima jela..padahal lam aty aku memang kutuk berjambu la kat mamat tur ha3..siap laa.jumpa aku lagi skali jangan harap aku nak bagi balik awal kih3..

         AkUnAkCaKaPjUgAK : kredit 100 markah tuk MIR sebab dah banyak tolong aku even 1 ary je die datang cini,kepada kazen aku nurhazwani,bf dier own n my bestfrenz halimatun saadiah sebab dieorang semue nie dah banyak tolong aku tuk pegi interview tur hu3...terharu sangat..sangat..sayang korang guys mmmuuuuaaaahhhh... ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...