Sunday, March 13, 2011

Penang Lagi

            Kali nie aku malas nak cerite panjang, just nak tunjuk pic2 kat sebelah terminal feri penang..wedding cousin aku buat kat sebelah tu saje tapi aku tak ambik pon pic wedding dier..mayb sebab dah petang n aku pon de mood so aku juz take a few pic juz tuk suke2 hee~ kawasan dier cun gak so bagi sape2 yang datang ke padang kota leh la jalan2 area tur sebab kawasan dier betoi2 sebelah terminal feri dan kapal layar..leh la petang2 jenjalan tepi laut tur ambik angin hee~

kawasan kapal layar

sebelah tu feri yg betoi2 kaler biru

saje nak tayang view belakang ha3..
poyo jer ko shu hee~




gaya yg same jer buwekkkk..
belakang tur bangunan kastam..
with my cousin
wat comei ha3..

   AkUnAkCaKaPjUgAk : asyik g kenduri wedding orang jer.aku ntah bile lak hu3..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...