Sunday, February 27, 2011

Khazannah Zaman Pra-Sejarah

            Kali nie aku nak share dengan korang semua pasal khazanah aku yang dah berape taun aku simpan ha3..time tu aku saje jela selongkar barang2 lame aku dengan niat nak kemas n buang pe yang x penting..tapi khazanah2 nie aku x tau la nak buang je ker ur nak simpan lagi smpe anak cucu cicit aku yang aku sndrik x tahu ble taun dieorang tu akan muncul kih3..nak tengok x khazanah2 aku tur n ase2 ptut ke aku smpan je ek..



* HP lame aku
* Hp ke-2 aku n pertama aku yang aku beli dengan duit gaji aku sendrik
* Harga mase aku beli hp nie RM460
* Beli mase tahun 2005 so dalam erti kata laen jangke hayat dier dengan aku sekarang dah 6 taun tapi aku dah x guna dalam 4 tahun sebab i.c dier dah rosak aku ase..even aku dah repair dulu tapi still x leh guna..so aku simpan wat tempoyak jela hee~







 * Jam nie aku dapat mase besday aku yang ke berapa pon aku dah lupe..(maklom r lame sangat kan ha3..)

* Tapi bukan d'beri oleh sesiape..hadiah nie dari DELL sebab dekat kilang tur tiap2 tahun besday memang dieorang bagi hadiah n setiap org boleh pilih g hadiah besday dieorang..ha3..best kan..aku pilih jam je untuk 2 tahun b'trut2 kih3..(ala sebenarnyer aku tengok jam jela nampak elegan pon hee~)








  * Cenderahati nie adik angkat aku kat DELL yang bagi..sampe sekarang aku x gune2 ur myb aku lupe nk gune kowt ha3.lame dah rase..dekat 3 tahun aku simpan mende nie.. t'haru aku ble die bagi mende nie sebab even g takat alor setar pon die still engat aku..tapi adik angkat aku tur gul tau..dah kawen pon sekarang hee~












         * Rantai kunci nie aku beli mase aku g kenyir dulu ngan budak clazz aku..aku beli kat Kuala Terangganu..name pe ntah tempat tur..lupe dah ha3..memang cute tapi ntah nape sampe sekarang aku x gune kih3..n jangke hayat mende nie dah masuk 2 tahun x clap aku hu3.. 







 * Rantai kunci nie dari Pangkor..roomate aku merangkap adik angkat aku gak yang bagi mase dierong g kursus club multimedia kat sane..siap de tulis name aku g hik3..tapi cam besa aku memang x gune g mende nie even dah 2 tahun aku dapat..aku memang suke kumpul barang je kot tapi x suke gune ha3..


 










  * Haaa..yang nie aku punye sim card yang lame..nie no yang ke-3 aku guna n ke-2 maxis aku..n x clap aku no nie aku guna 3 tahun lepas..1st maxis aku sudah ilang ha3..tapi no nie aku dah x guna sekarang..tapi ntah nape card dier aku sayang nak buang..gile ke hape aku nie ha3..tapi aku suka no last dier sebab kiut..sekarang memang orang laen dah guna..kalo u oal nak try kol la ha3..semestinyer yang jawab tu bukan aku ha3..







    aKuNaKcAkApJugAk : Hargai la barang2 lame anda ye sebab yang lame tu banyak meninggalkan kenangan dalam diri kite..tapi kalo yang pahit bek buang jer hu3..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...