Tuesday, February 1, 2011

Lelaki muda Wanita b'usia

            Hot x entry aku nie..tp ase bnde cmni dh biase sgt zaman skrg rite..kbtulan entry nie pon de sgkut ngan dri aku so aku sje jela exercise jejari aku nie tuk menulis ha3..

           De beza ker kalo kapel ngan laki muda dr kte..???bnde nie aku penah la x stuju suatu ketika dulu..tim tu aku pon dok bodo lg sbb zaman skull an..aku ase cm laki yg muda dr usia kte sememangnyer x mature..last2 ambik ko..aku 1st kapel pon ngan laki muda dr aku ha3..smpe la skrg..smue yg aku kawan mahupon minat/admire byk yg muda2 dr aku..smpe aku sndrik dh x minat ngan laki yg tua dr aku..x tau npe hu3..myb dak laki zaman skrg byk yg mature kot..g pon aku ske laki yg style..nk cri laki yg dh b'usia tp style ssh la ckit melainkan artis ha3..so meh cni aku nk share 'pasangan' mne yg dh t'golong lam entry aku nie hee~

Ayu Raudhiah & Zaquan  ( beza umo: ayu 26 n zaquan 24 )
Rita rudaini & Aidil ( beza umo: rita 35 n aidil 24)
Mawi & Ekin (beza umo: mawi 30 n ekin 31)
David Backham &Posh Victoria (beza umo 1 thn)

Tomok & Ayu (beza umo : tomok 27 n ayu 31) 
   
      : : AkUnAkCaKaPjUgAk : so conclusionnyer,umo x m'jamin kan kebahgiaan rite..x kire sape yg tua n sape yg muda..kalo dh jodoh..jodoh gak..hope aku&mir pon cmtu gak hu3..                                   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...