Wednesday, June 22, 2011

Selamat Hari Lahir SHUHADA

           Happy besday to me..happy besday to me.. happy besday to me lalalalalala...happy besday to mee...hee~

           Sebab kan dekat blog tak de orang leh wish so biar aku jer yang nyanyi lagu besday kat diri sendiri hee~aku suke bulan 6..tiap2 taun paling happy bile masuk bulan 6..dah bulan besday sendiri kan..mne tak suke ye dop..kih3..auuumm kedek2..(aku tiru ayat member sebab kiut jer bunyik dier hee~)..genap umo 26 tahun hee~ teeeeettttt muda lagi kowt..(prasan sey..tp bagi yang single maler cam aku kire muda lagi la kan..kan..ha3,,siot jer ko shu..lalalalala..)

         Firstly, aku nak ucapakn ribuan time kasih kepada mak aku yang telah melahirkan aku tanggal 23 June 1985 tepat jam 8.29 p.m..so skrg muda lagi oke..dah masuk kul 8.29 mlm lagi bertambah muda aku ekekeke..

        Hadiah besday pertama yg aku dpt....???hurm..wat mase nie x de lagi sebab aku baru 2 jam 30 minit sambut besday ha3..actually happy sesangat coz ramai yg wish besday kt fb aku arini...tak sangke aku..terharu wa cakap lu babe..de orang yg aku x kenal hatta tak penah borak pon wish besday kat aku hee~

        Actually, de lagi 1 surprise yang wat aku mampu tersenyum hee~abg...abg...abg sebenarnyer malu nak cakap (wat gaye jozan Maharaja Lawak kih3..) tapi seyes aku malu weh ha3..setelah 2 bln menjadi single..tup2 MIR wish besday kat aku awal dari orang laen..n what the surprise bile dier cakap dat's he still in luv wif me iyeeeeeee.....shabas bethey...(wat gaye itik gedek2 auuummmm ha3..) tapi jangan salah paham oke..aku still memengang status single aku tur..syg lak kalo nak buang status tur..maklum la..baru 2 bln je  pakai kan ha3..so aku decide single jela..mlas sey nak naik2 pangkat bagai semua..

       Lagi 1 happy bile de sum1 yang baru aku kenal tapi selesa berkawan ngan dier wish my besday hee~nasib baek kenal nak dekat2 besday..kepada Ikhwan Mohd..saye happy dapat kenal awak..even tak de rezeki awk nak jadi classmate saye tapi semua tur dah temukan kite tuk berkawan hee~ (nie ucapan ikhlas sempena besday aku huahuahua)..even terpisah dek Laut China Selatan tapi awk still menjadi p'dengar setia saye berleter ha3..kredit for u..nanti2 la aku citer sal kawan aku tu bile de mase.tunggu yer...

        Dalam happy2 besday aku 23 nie..pagi2 buta esok aku dah de date ngan doc ha3..kena wat medical check-up la pulak..mende yg paling aku hate..hate..nie semua gara2 nk msuk study balik..(ambik ko shu..gatal kan nk study.so jangan merungut ok..) so hope sok aku akan jumpe ngan doc yang nsem la ha3..oit..oit..dah berbulan kowt dok membuta sampe ke tghari.so bile dah penat2 bangun pagi bagai smue..kne la jumpe doc yang leh ceriakan ari aku..tambah2 ari besday lagi..kne la special ckit kan..kan...parasan siot ha3..skali kne doc tua ambik ko shu ha3..(melalut sebentar aku d sini hee~)

        AkuNakCakapJugak : nak tido awal..awl la sgt..kui 3 pg dah kowt ha3..pe pon aku smbg citer balik nanti.thanx ye coz sudi membace hee~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...